Consell dels Il·lustres Col·legis d'Advocats de Catalunya (CICAC) | Altres Cursos

WbinCICAC: Implicacions de la sentència del TEDH en el cas “Verein KlimaSeniorinnen Schweiz i altres v. Suïssa” en relació la defensa del dret al medi ambient saludable

• Data: 28 de maig de 2024
  • Hora: 16 hores
  • Format: En línia
  • Preu: Gratuït

La benvinguda i la presentació anirà a càrrec de l’Excma. Sra. Marta Martínez i Gellida, presidenta del Consell de l’Advocacia Catalana i degana de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats i Advocades de Tortosa i de l’Excm. Sr. Jesús M. Sánchez, president de la Comissió de Drets Humans del Consell i degà de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona

Modera la Sra. Erika Torregrossa copresidenta de l’Observatori dels Drets de les Persones de l’ICA Barcelona i presidenta de la Sección de Derechos Humanos del ICA Madrid.

Ponents:

• Sr. Joaquín Nieto, vicepresident d’APDE i de SEOBirdLife, (Introducció al dret al medi ambient com a Dret humà)
  • Sr. Jordi Jaria, professor agregat Serra Húnter de Dret constitucional i ambiental de la URV (anàlisi de la sentència i implicacions)
  • Sra. Judit Gené, advocada penalista experta en dret mediambiental, (la responsabilitat penal de l’Estat en relació a la preservació del medi ambient)

Clausura Sr. Carles McCragh, coordinador de la comissió de Drets Humans del Consell de l’Advocacia Catalana.

INSCRIPCIONS AQUÍ

Informació general