Departament de Biblioteca | Biblioteca ICAB

Club de lectura Biblioteca ICAB: Gabriel García Márquez, "El amor en los tiempos del cólera"

Per tal d’animar un xic l’esperit cultural dels advocats i advocades, el Centre de Documentació/Biblioteca de l'ICAB va posar en marxa el servei del Club de Lectura l'any 2018.

Es tracta d'un Club no jurídic, on els assistents llegeixen novel·les i altra producció literària i les comenten.

Les reunions del Club es fan cada dos mesos a la Sala d’Usatges de la Biblioteca col·legial.

La propera està prevista per al 30 de setembre de 2022, on s'hi abordarà l'obra El amor en los tiempos del cólera, de Gabriel García Márquez.

Cal inscriure's per e-mail a direcciobiblioteca@icab.cat

Departament de Biblioteca | Biblioteca ICAB

Informació general