Consell dels Il·lustres Col·legis d'Advocats de Catalunya (CICAC) | Altres cursos

Diàleg en línia per canalitzar els reptes professionals i personals individuals i col·lectius de l'exercici de la professió de l'advocacia a Catalunya

El Consell de l’Advocacia Catalana i Alter Mútua impulsen pel proper dijous 15 d'abril de 2021 un nou espai de reflexió, anomenat #IUSdiàleg, destinat a tractar de forma corporativa els reptes individuals i col·lectius, personals i professionals de persones advocades i mediadores, tenint en compte la difícil situació originada per la pandèmia de la COVID-19.

Per poder inscriure's al taller, és necessari estar col·legiat o col·legiada en qualsevol dels 14 Col·legis d’Advocats/Advocacia Catalana.

PRESENTA:

• Excma. Sra. M. Eugènia Gay: Presidenta del Consell de l’Advocacia Catalana i degana de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona.

FACILITADOR DEL DIÀLEG:

• Jordi Palou Loverdos: Advocat, mediador en conflictes i facilitador de diàlegs en l'àmbit nacional i internacional, Premi CICAC 2015 “Valor de l’Advocacia compromesa”.

El taller està limitat a 25 places. Inscripcions a través d'aquest enllaç

Taller en línia gratuït.

A través de la plataforma ZOOM.

Informació general

• 15/04/2021