Transformació Digital | Departament de Transformació Digital | Altres cursos

IFCLA Conference 2021

Del 30 de setembre a l’1 d’octubre de 2021 tindrà lloc la IFCLA Conference 2021, per tractar on-line els temes més rellevants del dret tecnològic. Es tracta d'una de les conferències digitals i informàtiques més importants que tenen lloc cada 2 anys des del 1988. És una oportunitat per intercanviar coneixements sobre temes molt específics.

És un acte només per als membres de la IFCLA, però en aquesta edició, en comptar amb la col·laboració de l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), també està obert a totes les col·legiades i tots els col·legiats.

Comptarà amb més de 30 ponents internacionals i es tractaran temes de comerç transfronterer i reptes actuals (des del Brèxit fins als problemes relacionats amb la privadesa de l’IoT, així com les transferències de dades dins i fora de la Xina i altres països asiàtics);  els darrers desenvolupaments de la indústria de la ciberseguretat, l’impacte en els secrets comercials; aplicacions i casos d'ús de blockchain en diverses indústries i iniciatives relacionades amb la UE. També, aspectes com ara l'Ètica, la Governança i les implicacions legals, inclosa la protecció de la propietat intel·lectual en intel·ligència artificial, entre d'altres.

El dret de les tecnologies evoluciona ràpidament per adaptar-se als nous escenaris resultants de la revolució industrial en què la tecnologia té un paper principal. La seva pràctica requereix amplis coneixements tecnològics i qualificacions tècniques-jurídiques superiors per part del professional del dret. En aquest context, compartir coneixements i experiències entre professionals de diferents països és la manera d’estar preparat per afrontar eficaçment els reptes.

Més informació, programa i inscripcions:

Transformació Digital | Departament de Transformació Digital | Altres cursos

IFCLA Conference 2021

Informació general

• 30/09/2021 - 01/10/2021
  • Online
  • Sep 30 - Oct 1. IFCLA meets tech hub Barcelona – the 2021 Online Conference.