Secció de Dret Cooperatiu i de l'Economia Social

Jornada ON-LINE ARACOOP sobre la crisi econòmica i la cooperativa com a oportunitat (2021)

Es tracta d’una jornada per mostrar el cooperativisme com una alternativa real per donar continuïtat a les empreses que poden estar en risc de tancament, ja sigui per manca de relleu generacional o per altres qüestions econòmiques.

Es mostraran experiències d’èxit i eines a l’abast de les persones i professionals de l’advocacia per poder acompanyar en aquest relleu cooperatiu.

També es tractaran les situacions de crisis econòmiques de les cooperatives i el règim de responsabilitat patrimonial dels socis i dels membres del Consell Rector.

9.30 Benvinguda

9.45 TAULA 1: Crisis de la cooperativa. Responsabilitat de les persones sòcies i membres del Consell Rector

11.15 TAULA 2: La cooperativa com a oportunitat

12.00 TAULA 3: Eines per a la transformació d’empreses en cooperatives

12.30 Cloenda

(LA INSCRIPCÓ A LA JORNADA S’HA DE FER DIRECTAMENT A LA PÀGINA DE L’ARACOOP, EL LINK VE AL PEU DEL PROGRAMA  http://bit.ly/ICAB_relleu_Cooperatiu).

Secció de Dret Cooperatiu i de l'Economia Social

Informació general