Revista Jurídica de Catalunya

1475 noves sentències en el cercador de la Revista Jurídica de Catalunya

A partir d'ara ja podeu buscar en el cercador de la Revista Jurídica de Catalunya al Portal de l'Advocat la jurisprudència publicada en tots els volums dels anys 2003, 2004 i el primer del 2005 (1475 sentències).
23/05/2005

En total el cercador compta amb 8.155 sentències que es estan classicades per matèries: civil, contenciós-administratiu, laboral, matrimonial i penal, les més antigues de les quals daten del 1992.