Servei d'Ocupació i Orientació Professional (SOOP) - Borsa de Treball | Tribunal Arbitral de Barcelona | SOOP - Borsa de Treball

7a edició del Mentoring, aprofita una oportunitat única (2020)

El Mentoring és una iniciativa que té com a finalitat donar un recolzament als joves advocats i advocades que s’inicien en l’exercici de l’advocacia, mirant de trobar solucions als dubtes, necessitats o inquietuds que puguin tenir en el dia a dia de la seva tasca professional.
01/10/2020

Així mateix, pretén proporcionar un sistema de networking, posant en contacte advocats i advocades de diferents generacions amb necessitats i problemàtiques diferents.

Sistemàtica i funcionament:

Consisteix en un treball de cooperació col·lectiva, que es porta a terme mitjançant reunions o sessions de tipus grupal, supervisades i coordinades per un mentor o mentora, en les que les persones usuàries plantegen els seus dubtes respecte a una matèria concreta del Dret, per tal de trobar o plantejar possibles solucions de forma conjunta.

El Mentoring té una durada de vuit mesos, d’octubre 2020 a maig 2021. Les sessions, de dues hores de durada cadascuna d’elles, es duran a terme per matèries, mensualment en horari de 14 a 16h.

Les matèries a desenvolupar seran: Laboral, Família, Penal, Civil i Digital.

Esquema tècnic:

Un cop al mes (veure calendari)
De 14 a 16h

• Dilluns – Laboral
  • Dimarts – Família
  • Dimecres -Penal
  • Dijous – Civil

Un cop al mes (no coincideix la mateixa setmana, veure calendari)
De 14 a 16h

• Dimarts – Digital

Els  joves advocats i advocades agrupats del GAJ i amb menys de set anys d’exercici es poden inscriure on-line a la matèria/es que siguin del seu interès. No hi haurà un límit d’inscripció a les àrees, no obstant, cada matèria o àrea del Dret tindrà el seu cost individualitzat.

El/la mentor/a escollirà el tema a tractar en la primera sessió, la resta del programa de les sessions es consensuarà entre col·legiats/des i mentor/a en funció dels interessos i necessitats de la majoria d’assistents. Es requereix un mínim de 9 joves advocats/des inscrits a cada àrea per poder obrir el grup.  El màxim d’inscripcions és de 15 persones per àrea.

Inscripcions persones usuàries:

• Preu: 90,00€ per les vuit sessions i, per cadascuna de les matèries o àrees del Dret a les que s’inscriguin.
  • Requisits: Ser advocat/ada exercent amb menys de set anys d’exercici i agrupat/ada del GAJ.

Inscripcions on-line (FINALITZADES):

Feu clic als links per inscripció segons matèria, tenint en compte els requisits dels anys d’exercici:

• Mentoring 7a Edició: Dret Laboral (INSCRIPCIONS TANCADES)
  • Mentoring 7a Edició: Dret de Família (INSCRIPCIONS TANCADES)
  • Mentoring 7a Edició: Dret Penal (INSCRIPCIONS TANCADES)
  • Mentoring 7a Edició: Dret Civil (INSCRIPCIONS TANCADES)
  • Mentoring 7a Edició: Dret Digital (INSCRIPCIONS TANCADES)