Departament de Biblioteca | Formació ICAB | Premis, Beques i Subvencions

ANUNCI sobre la convocatòria d'ajuts a la rehabilitació a la ciutat de Barcelona per a l'any 2020 per al conjunt urbà de sud-oest del Besòs (ref. BDNS 510470).

Publicat al DOGC de 26-06-2020
Fri Jun 26 00:00:00 CEST 2020

El termini de presentació de sol·licituds per la rehabilitació dels edificis d'habitatges del barri de Sud Oest del Besòs amb conveni específic s'obre l'endemà de la publicació en el DOGC d'aquesta convocatòria i finalitzarà el 31 de desembre de l'any 2020. La sol·licitud es podrà formalitzar mitjançant la firma del conveni per la redacció del projecte i l'execució de les obres entre l'Institut Municipal d'Urbanisme i cada comunitat de propietaris com amb els models normalitzats.

• Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 22 al 28 de març del 2024

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.

El 23 d'abril de 2024, celebrem Sant Jordi a la Biblioteca de l'ICAB!

El dimarts 23 d’abril de 2024, vine a la Biblioteca de l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) per celebrar la la Diada de Sant Jordi! ...
  • Comissió de Cultura / Seccions | Formació ICAB

Jornada de Portes Obertes de Formació ICAB 2024!

T’esperem a la Jornada de Portes Obertes de Formació ICAB, el dijous 18 d’abril de 2024, a partir de les 10h, al Centre de Formació.