Sanitari | El Prat de Llobregat | Titulars

Acord del Jutjat Degà del Prat de Llobregat, de 16 de març de 2020

Atesa la situació arran de la declaració de l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasianada pel COVID-19, el Jutjat Degà del Prat de Llobregat ha establert acords i actuacions per a regular la situació dels òrgans judicials del partit judicial d'El Prat de Llobregat. S'adjunta el document.
31/03/2020

• Secretaria de Junta de Govern | Titulars

Diputats/des de Guàrdia

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.
  • Assessoria Jurídica | Publicacions | Titulars | Altres serveis

Pla d’acció Barcelona + Sostenible 2021

Podeu adherir-vos al pla Xarxa Barcelona + Sostenible omplint el formulari que trobareu en aquesta notícia abans del 30 de juny de 2021.
  • Servei d'Atenció Col·legial (SAC) | Titulars

Horari de l'ICAB durant el 23 de juny de 2021

El 23 de juny de 2021, vespra de Sant Joan, l'horari de l’l·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) serà de 9 a 15h, excepció feta del Departament d'Assistència a la Persona Detinguda.