Premis i Beques

Atorgat el Premi Memorial Degà Roda i Ventura 2020

El Premi Memorial Degà Roda i Ventura està destinat a guardonar els millors treballs que versin sobre col·legis professionals i l’exercici de les professions liberals, especialment, l’advocacia

Thu Apr 15 10:17:00 CEST 2021

El Jurat del Premi Memorial Degà Roda i Ventura 2020, presidit per la degana de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona i integrat pels degans emèrits de la Corporació, reunit en sessió de 14 d’abril de 2021, va atorgar els Premis següents:

Premi Memorial Degà Roda i Ventura.- Modalitat A

Premi al millor article:

• “MARÍA SOTERAS: UN EJEMPLO DE LA REPRESIÓN SEXUADA EN APLICACIÓN DE LA LEY DE RESPONSABILIDADES POLÍTICAS FRANQUISTA” del qual és autor el Dr. Daniel Vallès Muñío, editat per Dykinson S.L (2020).

Premi Memorial Degà Roda i Ventura – Modalitat B

Premi a la millor monografia:

• “LA PRESTACIÓN DE SERVICIOS JURÍDICOS”, de la qual és autora la Dra. María Carmen Crespo Mora, editada per Thomson Reuters Aranzadi (2020).

Ell lliurament d’aquests Premis tindrà lloc quan les circumstàncies sanitàries ho permetin en el marc d’un acte organitzat per l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona.

Barcelona, 15 d’abril de 2021