L'Hospitalet de Llobregat / Cornellà | Titulars

Celebració d'audiències telemàtiques

Des del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona volem informar que el divendres 5 de juny de 2020, el Jutjat de Primera Instància núm. 2 d’Hospitalet del Llobregat ha dut a terme de manera completament telemàtica sis de les vuit audiències prèvies convocades. Les dues presencials s'han fet a petició dels lletrats/lletrades.
04/06/2020

Volem congratular-nos amb aquesta decisió, que permet d’una banda celebrar un acte judicial amb totes les mesures de seguretat sanitàries, i al mateix temps garanteix els drets de totes les parts.

Esperem que aquesta iniciativa s’estengui a altres òrgans judicials, ajudant a una recuperació més que necessària de l’activitat judicial, si tenim en compte que segons dades del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya s’han suspès 75.306 vistes per la paralització de l’activitat judicial durant l’estat d’alarma.

• Secretaria de Junta de Govern | Titulars

Diputats/des de Guàrdia

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.
  • Assessoria Jurídica | Publicacions | Titulars | Altres serveis

Pla d’acció Barcelona + Sostenible 2021

Podeu adherir-vos al pla Xarxa Barcelona + Sostenible omplint el formulari que trobareu en aquesta notícia abans del 30 de juny de 2021.
  • Servei d'Atenció Col·legial (SAC) | Titulars

Horari de l'ICAB durant el 23 de juny de 2021

El 23 de juny de 2021, vespra de Sant Joan, l'horari de l’l·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) serà de 9 a 15h, excepció feta del Departament d'Assistència a la Persona Detinguda.