Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ)

Celebrat a l’ICAB l’acte de presa de possessió del nou comitè executiu del Grup de l’Advocacia Jove (GAJ) 2022

La Sala d’Actes del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) ha acollit el dimarts 15 de novembre de 2022 l’acte oficial de presa de possessió del nou comitè executiu del Grup de l’Advocacia Jove (GAJ), presidit per l’advocat Alexander Salvador.

Tue Nov 15 11:06:00 CET 2022

L’acte s’ha iniciat amb unes paraules de benvinguda a càrrec del degà de l’ICAB, Jesús M. Sánchez, qui ha cedit la paraula a la presidenta de la Confederació Espanyola de l’Advocacia Jove, Maia Román.

Posteriorment, han intervingut el secretari de la Junta de Govern de l’ICAB, Joaquim de Miquel, i el diputat de la Junta de Govern Frederic Munné; i s’ha procedit a fer el jurament del càrrec per part dels membres entrants de la Junta del GAJ.

Finalitzats els juraments, el secretari ha llegit l’acord de Junta de Govern pel qual s’ha atorgat la medalla de l’ICAB a Albert Jané, president sortint del GAJ Barcelona, en reconeixement a la seva dedicació a l’Advocacia Jove de Barcelona, “pel seu lideratge i col·laboració amb la Corporació durant els moments més difícils de la pandèmia de la COVID-19, amb vocació de servei a la institució i a tots els companys i companyes”.

El degà, acompanyat del president entrant del GAJ, Alexander Salvador, li ha posat la medalla a Jané, que ha pronunciat unes paraules d’agraïment a tots/es els i les assistents.

L’acte solemne ha finalitzat amb un discurs d’Alexander Salvador, en qualitat de nou president del Grup de l’Advocacia Jove de Barcelona.

El nou comitè executiu del GAJ conformat a l'estiu està el componen 16 persones, 7 advocades i 9 advocats, que representen totes les sensibilitats existents en l'advocacia jove barcelonina.

Acompanyen Alexander Salvador al capdavant de l’Advocacia Jove de Barcelona: Pol Fontquerni Ayensa (vicepresident), Nil López Palahí (vicepresident), Asier Abad Mínguez (secretari), Maria Riera Roig (tresorera), Ariadna Urroz Segura, Mireia Sanromà i Aguilar, Elena Medina Rodriguez, Pol Rubio Beltran, Inés Olaortua Domingo, Ramon Alexandre Salvat Seoane, Marina Ferrer Soler, Joan Carles Bailach de Rivera, Adriana Archs Mendiry, Alberto Moral Sánchez i Alexandre Pons Abella.

El GAJ és una comissió del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona que defensa els interessos i es fa ressò de la veu del col·legiat i col·legiada jove, fent extensible aquesta consideració a l'advocat o advocada que té menys de 40 anys.