Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

Dona’ns el teu parer! Participa en l'enquesta anual sobre el funcionament de l'Administració de Justícia (2022)

Des de la CRAJ continuem treballant per tal de tenir coneixement de les necessitats de l’advocacia relatives al funcionament de l’Administració de Justícia. Mitjançant aquest breu qüestionari que hem configurat amb preguntes d’interès, podrem saber quina és l’experiència dels professionals de l’advocacia en els partits judicials de l’àmbit territorial de l’ICAB.

17/01/2023

enquesta

A partir d’aquesta, i de manera conjunta amb la resta d’actuacions que es fan des d’aquesta Comissió, podrem continuant fent propostes per tal de millorar el funcionament de l'Administració de Justícia.

En aquest sentit, la teva opinió resulta imprescindible.

Gracies per participar!

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)
    • 93 601 13 44 / 93 496 18 80

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

La CRAJ de l'ICAB, en defensa de l'advocacia

La Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), en defensa de l'advocacia.

La CRAJ informa: Consulta relativa a la vaga del Cos de Lletrats de l'Administració de Justícia LAJ

Preguem la vostra col·laboració participant en la consuta sobre l'afectació de la vaga dels Lletrats de l'Administració en les actuacions i assenyalaments judicials.
  • Administració i Justícia - CRAJ | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | CRAJ-COVID-19

La CRAJ informa: Accés a la Ciutat de la Justícia de Barcelona

Us informem de l'Acord Governatiu de data 9 de març de 2023, adoptat pel Jutjat Degà de Barcelona, en aplicació a l'Acord adoptat pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) en data 15 de febrer de 2023, sobre excepcions a la cita ...