Servei d'Atenció Col·legial (SAC) | Revista Jurídica de Catalunya

Edició especial del llibre de la Col·lecció RJC: 'La aplicación de la LEC por la Audiencia Provincial de Barcelona (2000-2013)'

La Revista Jurídica de Catalunya i el Col·legi d'Advocats de Barcelona, en col·laboració amb l'editorial Tirant lo Blanch, posa a la vostra disposició una edició especial del llibre de la Col·lecció RJC: 'La aplicación de la LEC por la Audiencia Provincial de Barcelona (2000-2013)', a un preu especial de 6 euros (IVA inclòs) per als subscriptors de la RJC i de 9 euros (IVA inclòs) per als col·legiats de l'ICAB. RESERVES FINS Al 18 DE NOVEMBRE A LES 18 HORES.
Thu Oct 31 00:00:00 CET 2013

Podeu reservar el vostre exemplar per e-mail a reservaedicions@icab.cat, indicant el vostre nom, telèfon, e-mail i número de col·legiació, així com l’emplaçament per on el voleu passar a recollir (Servei d’Atenció Col·legial de la Ciutat de la Justícia o Servei d’Atenció Col·legial de la seu central de l’ICAB, al carrer de Mallorca, 283) fins al 18 de novembre de 2013 a les 18 hores. En el cas dels subscriptors de la Revista, hauran d'indicar també aquesta condició.

· PREU SUBSCRIPTORS: 6 euros

· PREU COL·LEGIATS: 9 euros

Els llibres els tindreu al lloc indicat sobre el dia 28 de novembre, tot i que prèviament rebreu un correu electrònic confirmant la disponibilitat.

L’abonament es realitzarà a través del rebut domiciliat del mes següent al de l’adquisició del llibre, sense perjudici de si aquest s’ha recollit efectivament.

La reserva implica tant el compromís de pagament com de les condicions en què aquest es realitzarà.

Informació del llibre

En aquest llibre, dividit en 37 apartats, trobeu sistematitzades més de 500 sentències de la Audiència Provincial de Barcelona seguint l’articulat de la Llei d’Enjudiciament Civil. De manera clara i directa es troba la actual doctrina judicial, el que converteix aquesta obra en una eina summament útil i pràctica per l’advocat.

A més, en cada una de les matèries analitzades s’inclouen els acords de magistrats civils dels Jutjats de Primera Instància i de l’Audiència Provincial de Barcelona que s’han aprovat fins octubre de 2013.

En els diferents apartats de la doctrina judicial de l’Audiència Provincial de Barcelona analitzada s’indica si s’ha vist alterada per les diferents reformes normatives de la LEC, destacant la nova regulació.

Per fer una obra complerta, en cadascú dels seus apartats hi ha una selecció bibliogràfica que permet a l’advocat ampliar ràpidament els seus coneixements.

Finalment, en forma d’annex, el llibre recull tots els citats acords de magistrats civils dels Jutjats de Primera Instància i de l’Audiència Provincial de Barcelona així com del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.

Aproximadament: 280 pàgines

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Servei d'Atenció Col·legial

Xarxa WiFi a la Ciutat de la Justícia: consulta la nova clau d'accés

La Ciutat de la Justícia de Barcelona i l'Hospitalet disposa de connexió a internet per xarxa Wifi, accessible per a tots els col·legiats/des de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).
  • Servei d'Atenció Col·legial | Formació ICAB

Associa’t a l'ICAB, tens un món d’oportunitats al teu abast

Si ets estudiant dels darrers cursos de Dret pots formar part del Col·legi de l'Advocacia de de Barcelona (ICAB) a través del Carnet d'Associat de l'ICAB. Informa-te'n!
  • Servei d'Atenció Col·legial (SAC)

Ja a la venda l’agenda ICAB per a l’any 2024!

El Servei d’Atenció Col·legial de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) ja té a la venda l’Agenda ICAB 2024, el regal perfecte per a qualsevol col·legiat/da. El preu és de 9 euros per unitat (IVA inclòs).