Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Delegació d'Arenys de Mar | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia | Arenys de Mar

El 16 de maig, reunió a Arenys sobre el nou sistema de gestió de les designes

Està previst iniciar un nou sistema de gestió de les designes realitzades pel torn d’assistència al detingut que, passant per una major automatització, permetrà una millor tramitació de les mateixes i un major grau d’autonomia i coneixement per part del col·legiat.
Wed Apr 23 00:00:00 CEST 2014

El partit judicial d’Arenys ha estat escollit per realitzar la prova pilot d’aquest sistema.

Per presentar-vos-ho, s’ha programat una reunió que tindrà lloc als Jutjats d’Arenys de Mar (Sala de Matrimonis del Jutjat de Primera Instància núm. 3, a la planta baixa) el proper 16 de maig de 2014 a les 12 hores, a la que esperem la màxima assistència, donada la importància del tema a tractar.

Us preguem confirmeu la vostra assistència al correu electrònic de torn@icab.cat

Atentament,