Activitats Socials (Coral, Teatre i Futbol) | Activitats Socials | Activitats Socials ICAB

ACTIVITATS SOCIALS ICAB | Participa al Grup de Música Clàssica de l'ICAB!

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) compta amb un Grup de  Música Clàssica que, sota la direcció d'Adrian Foulon, assaja els divendres a partir de les 15h. Si ets col·legiat/da o agrupat del GAJ i domines un instrument, suma't al projecte!

Tue Feb 06 00:00:00 CET 2024

Si tens habilitats tocant instruments de vent o de corda, ara és el moment! Els assajos han començat amb la voluntat de poder aplegar totes aquelles persones col·legiades que hagin rebut educació musical a través d’aquests instruments i vulguin gaudir de nou de la música clàssica.

Recorda que el teu Col·legi t'ofereix diferents Activitats Socials (Coral, Futbol, ​​Teatre i, ara, Música). Apunta't i gaudeix-ne!

Més informació: activitatssocials@icab.cat