Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Titulars

Els We Leadership Awards Barcelona 2021 reconeixen Mª Eugènia Gay com a referent d’igualtat i promoció del talent femení en el sector de l’Advocacia

La degana de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), Mª Eugènia Gay, ha rebut aquest dijous, 7 d’octubre, el Premi “Lideratge Exemplar en Igualtat i promoció del Talent Femení en el sector de la Justícia i l’Advocacia”.

Thu Oct 07 16:44:00 CEST 2021

Es tracta d’un dels cinc premis de la tercera edició dels We Leadership Awards Barcelona 2021, que han distingit dones referents en els seus àmbits professionals, totes elles exemples de superació i compromís.

Per a la degana, rebre aquesta distinció és un orgull, ja que “suposa el reconeixement del treball que, tant de manera individual com des d’un vessant institucional, realitzem en defensa de la igualtat”.

Les altres dones reconegudes en aquesta ocasió han estat Josi Hernansáez Gibert, formadora i CEO d’Agimapeople-WMP, amb el premi  “Innovació en l’empoderament de les xarxes de dones directives i empresàries”; Mònica Roca, presidenta de la Cambra de Comerç de Barcelona, amb el premi “Lideratge Femení en organitzacions empresarials”; i Cristina Oliva, directora del Campus Ciutadella UPF, amb el premi “Defensa dels drets de les dones i la igualtat en l’àmbit acadèmic i educatiu”.

A més, el Premi d’Honor del Jurat ha tingut en compte l’àmplia trajectòria empresarial en l’àmbit de la moda de Guillermina Baeza, empresària i fundadora de la marca que porta el seu nom, especialitzada en roba de bany.

La cerimònia de lliurament dels premis ha estat presentada per Víctor Costa, economista i director de VIA Empresa.  L’acte s’ha celebrat en el marc del Congrés Women Evolution que ha tingut lloc a la seu d’Esade Creàpolis, sota el títol “Lideratge femení en l’Era Digital. Salut i Innovació Empresarial”.