Comissió de Normativa | Comissió Normativa | Seu ICAB | Titulars

SAVE THE DATE: 1r Congrés Europeu de Segona Oportunitat

17 i 18 de novembre de 2021 a Barcelona. Punt de trobada europeu dels actors rellevants en la solució a la insolvència personal, com col·legis professionals, organitzacions socials, administracions públiques, judicatura, universitat...

30/07/2021

El 1r Congrés Europeu de Segona Oportunitat (1st European Congress on Personal Insolcency) té un enfoc multidisciplinari, amb una doble mirada.

Una mirada posada en la tramitació legislativa de l'Avantprojecte de Llei de transposició de la Directiva europea 2019/1023 de reestructuració i insolvències, essent espai de trobada, debat i proposta per tal d’incidir en el procés de tramitació de la llei. I una altra mirada posada en les persones i la societat: el Congrés és també punt de trobada d’actors socials i econòmics amb la finalitat de d’analitzar la situació de les persones en situació d'insolvència, l'impacte social i econòmic de la insolvència, i les seves solucions, per contribuir a introduir la segona oportunitat en la nostra cultura econòmica i social.

Properament donarem més detalls sobre el programa i la inscripció, però feu un forat a les vostres agendes dels dies 17 i 18 de novembre de 2021!