Comissió de Cultura / Formació | Concursal | Secció de Dret Concursal

VÍDEO JA DISPONIBLE! Jornada ICAB Concursal 29 de setembre de 2021: ‘Novetats de l’Avantprojecte de la Llei Concursal: llums i ombres’

La Comissió de Normativa i la Secció de Dret Concursal del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) han organitzat conjuntament, aquest dimecres 29 de setembre de 2021, una jornada formativa per analitzar les novetats de l’Avantprojecte de la Llei Concursal.

Thu Sep 30 11:24:00 CEST 2021

El vicedegà de l'ICAB i president de la Comissió de Normativa, Jesús Sánchez, han presentat la Jornada, mentre que l’advocada Yvonne Pavia, tresorera de Col·legi, ha estat l'encarregada de la moderació de la sessió.

La Jornada s'ha dividit en tres ponències. Una primera, sobre els aspectes generals i l’Administració Concursal, a càrrec de Sara Iglesias, advocada i Secretària de la Secció de Dret Concursal de l’ICAB, que ha centrat la seva intervenció en la declaració i competència del concurs i el nomenament i retribució de l’Administració Concursal.

La segona ha girat al voltant els instituts preconcursals de la mà del ponent José Machado, catedràtic acreditat de Dret Mercantil de la Universitat de Barcelona (UB), qui ha parlat de la comunicació de la insolvència, els plans de reestructuració i el prepack.

Finalment, s'ha aprofundit en el conveni i la liquidació i el procediment especial de micropimes amb els advocats Pau Ballvé i Tomàs Nart, president i vicepresident, respectivament, de la Secció de Dret Consursal del Col·legi.

Més de 220 col·legiats/des han pogut seguir en directe aquesta jornada, que s'ha desenvolupat telemàticament a través de ZOOM. El vídeo de la Jornada 'Novetats de l’Avantprojecte de la Llei Concursal: llums i ombres’ es pot veure aquí

Recordeu que l'ICAB posa a la vostra disposició les gravacions dels diferents webinars celebrats. Els podeu trobar tots aquí