Comissió de Cultura / Seccions | Comissió de Cultura / Formació

Ja disponibles els vídeos de la IV Jornada de Dret Tributari 2021 (format blended)

Els dies 23, 24 i 25 de novembre de 2021 va tenir lloc al Col·legi de l’Advocacia de Barcelona la IV Jornada de Dret Tributari organitzada per la Secció de Dret Fiscal i Financer.

Tue Dec 07 16:48:00 CET 2021

Aquesta proposta formativa va comptar amb la participació de diferents advocats/des, professors/es especialitzats/des en la matèria i experts/es jurídics/ques que van ser els encarregats i encarregades d’intervenir en les diferents ponències previstes.

El programa de la Jornada de Dret Tributari 2021 es va organitzar en tres trobades on es van tractar els següents temes:

1. Principals novetats tributàries introduïdes per la Llei 11/2021, del 9 de juliol, de mesures de prevenció i lluita contra el frau fiscal.
  2. Novetats per al 2022 als impostos cedits a la Generalitat de Catalunya i, en especial, com ens afectarà el “valor de referència” als impostos cedits.
  3. Anàlisi pràctica de l’entrada en vigor del règim fiscal de vendes a distància a l’IVA (OSS i IOSS).
  4. Anàlisi de les principals sentències del Tribunal de Justícia de la UE en matèria d’IVA publicades durant l’exercici 2021.
  5. Anàlisi de la Llei de Pressupostos en referència a les novetats fiscals pel 2022.
  6. Les notificacions electròniques practicades per les diferents administracions públiques.

El dimarts 23 de novembre, la jornada es va celebrar de manera presencial, mentre que dimecres i dijous (24 i 25) , es va fer a través de ZOOM.