Revista Jurídica de Catalunya

Inauguració del curs de l’Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya i homenatge a Ramon M. Mullerat Balmaña el 5 d’octubre

L'Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya celebrarà la sessió inaugural del curs acadèmic 2013-2014 el dissabte 5 d’octubre al Monestir de Santa Maria de Poblet. Aquesta sessió inclourà un homenatge pòstum a qui fou Secretari de la corporació, l'Il·lm. Sr. Ramon M. Mullerat Balmaña.
23/09/2013

Podeu consultar l’ordre del dia en el targetó adjunt (a peu de pàgina).

Es prega confirmar assistència a:

academia@icab.cat / Telf. 93 601 12 11 - 616 94 51 97