Servei d'Ocupació i Orientació Professional (SOOP) - Borsa de Treball | SOOP - Borsa de Treball | Secció de Dret Cooperatiu i de l'Economia Social

Documentació de la Jornada ON-LINE ARACOOP sobre la crisi econòmica i la cooperativa com a oportunitat (2021)

Facilitem enllaços a les ponències elaborades pels membres de la Secció a la Jornada ON-LINE ARACOOP sobre la crisis econòmica i la cooperativa com a oportunitat (2021), organitzada per la  Secció de Dret Cooperatiu i de la Economia Social i el Servei d'Ocupació i Orientació Professional i celebrada el 14 d'octubre de 2021 a través de la plataforma ZOOM.

27/10/2021
  • La crisi econòmica i la cooperativa com oportunitat. Responsabilitats de les persones sòcies i dels membres del Consell Rector. Jose Manuel Luna, membre de la secció de Dret Cooperatiu i Economia Social
  • Obligació legal de presentar concurs de crèdits Peça de qualificació. Ignasi Blajot, membre de la secció de Dret Cooperatiu i Economia Social
  • La cooperativa com oportunitat. Compra d’unitat productiva mitjançant una cooperativa. Ignasi Blajot, membre de la secció de Dret Cooperatiu i Economia Social

Els documents es poden descarregar tots junts, en format .ZIP (a peu de pàgina).

• Transformació Digital | Departament de Transformació Digital | Servei d'Ocupació i Orientació Professional (SOOP) - Borsa de Treball | SOOP - Borsa de Treball

L'ICAB participa al Saló Biz Barcelona 2021

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha estat present, un any més, al Saló Biz Barcelona, el gran esdeveniment de l’emprenedoria, start-ups, pimes i autònoms celebrat del 9 a l'11 de novembre de 2021 al Pavelló 8 del recinte ...

Saló Bizbarcelona del 9 a l’11 de novembre 2021. Accés gratuït (acreditació prèvia)

No et perdis el gran esdeveniment de l’emprenedoria, start-ups, pimes i autònoms que se celebrarà al Pavelló 8 del recinte firal de Montjuïc.
  • Cooperatiu | Secció de Dret Cooperatiu i de l'Economia Social

Documentació del Webinar: L'habitatge cooperatiu assequible. Alternatives a la propietat

Acompanyem enllaços als materials de la participació i intervenció de la Secció Cooperatiu al 6è Congrés on-line de l’Advocacia de 2021, celebrat del 4 al 7 d'octubre sobre "L’habitatge cooperatiu assequible: Alternatives a la propietat".