Comissió de Cultura / Seccions | Normativa | Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret Laboral

L’ICAB analitza la nova reforma laboral introduïda pel RD Llei 32/2021 amb una jornada en format blended el 12 de gener

La Secció de Dret Laboral i la Comissió de Normativa del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) van coorganitzar el passat dimecres 12 de gener de 2022, una jornada blended per analitzar el Reial Decret-llei 32/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reforma laboral, la garantia de l’estabilitat en la feina i la transformació del mercat de treball, en vigor des del passat dia 31.

Thu Jan 13 00:00:00 CET 2022

La jornada, gratuïta, es va poder seguir tant en format presencial (7a planta ICAB, amb aforament limitat) com en format telemàtic (per Zoom). El vídeo està disponible a Vimeo (requereix contrasenya per visualitzar-lo, sol·licitar l'accés a cultura@icab.cat)

L’obertura i benvinguda va anar a càrrec de Jesús M. Sánchez, vicedegà i president de la Comissió de Normativa, i d’Enrique García Echegoyen, advocat i president de la Secció de Dret Laboral del Col·legi.

Per debatre sobre com queda la regulació de la contractació temporal dins de la nova reforma laboral, així com el marc dels ERTO, la negociació col·lectiva i la subcontracta, en la sessió van participar com a ponents Mar Serna, magistrada del Jutjat Social núm. 23 de Barcelona; Josep Ginesta, secretari general de PIMEC; Emma Gumbert, advocada laboralista i vocal de la Comissió de Normativa de l'ICAB; Pedro Checa, cap de la Inspecció Territorial de Treball de Barcelona; i Alberto Pastor, professor coordinador de l'àrea de treball de la UAB.

Va moderar la conferència Jonathan Gallego Montalbán, advocat de CCOO.

Durant la jornada es va aprofitar l’ocasió per anunciar la celebració del IV Congrés de Dret Laboral, previst per als dies 24 i 25 de març de 2022. Save the Date!