Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Deganat

L'ICAB, present al "Congreso Nacional de la Abogacía Joven" celebrat a Madrid del 28 al 30 de setembre de 2022

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona ha estat present al "XXI Congreso Nacional de la Abogacía Joven" celebrat els dies 28, 29 i 30 de setembre de 2022 a la Facultat de Dret "San Pablo-CEU" de Madrid amb l'objectiu d'analitzar els reptes, oportunitats i desafiaments de l'advocacia jove.

Fri Sep 30 13:15:00 CEST 2022

Així, el degà de l'ICAB, Jesús M. Sánchez, ha participat a la conferència "Principi d'efectivitat com a referent central del marc d'harmonització de la directiva 93/13/CEE". Ha estat ponent juntament amb Francisco Javier Orduña Moreno, advocat, exmagistrat de la Sala Primera del Tribunal Suprem i president del Consell Assessor de l'Institut “I+Dret”.

A més, també ha assistit al Congrés Asier Abad, secretari del Grup de l'Advocacia Jove de Barcelona (GAJ).

Amb el lema "Tècniques d'Innovació Jurídica", el Congrés Nacional de l'Advocacia Jove ha abordat temes com ara el màrqueting on-line, les relacions amb l'Administració de Justícia, les estratègies de comunicació per a advocats o la defensa de l'advocacia.

L'esdeveniment també ha aprofundit en altres assumptes com són la reforma dels delictes contra la llibertat sexual, la protecció del client bancari davant les noves tècniques defraudatòries, amb una referència especial al phising, o l'adaptació dels despatxos a l'entorn .com.

L'extens programa ha comptat, entre d'altres, amb les intervencions de Victoria Ortega, presidenta del "Consejo General de la Abogacía Española"; Maia Román, presidenta de la Confederació Espanyola de l'Advocacia Jove; José María Alonso, degà del Col·legi de l'Advocacia de Madrid i l'exministre de Justícia i magistrat a l'Audiència Nacional, Juan Carlos Campo.