Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Màrqueting | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia

Per cortesia de Difusión Jurídica, tots els col·legiats/des de el Torn d'Ofici de l'ICAB podran accedir gratuïtament a Global Economist & Jurist, l'únic programari jurídic del mercat amb més de 15.000 casos reals, expedients judicials i extrajudicials, amb tota la documentació original (demanda, contestació, prova, sentència, etc.).

Tue Apr 20 09:16:00 CEST 2021

Estos casos procedeixen de despatxos de tot el territori nacional, i permeten seguir tot l'itinerari d'un assumpte i saber que passarà, visualitzant tot el trasllat judicial i interrelacionant-lo amb la legislació, jurisprudència, doctrina i bibliografia.

Global Economist & Jurist disposa a més de Big Data Jurist, una biblioteca jurídica "ab date", actualitzada a l'instant, que engloba totes les àrees i especialitats del Dret.

Així mateix, Global Economist & Jurist disposa de la resta d'eines existents en qualsevol base de dades convencional (jurisprudència, legislació, més de 25.000 formularis, e-Biblioteca, resolucions i 9 calculadores jurídiques).

Per sol·licitar accés a aquests continguts, les persones interessades poden fer clic en aquest enllaç.