Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Mediació | Centre ADR - ICAB

L’ICAB subscriu un conveni de col·laboració amb el COETIC en l’àmbit de la mediació

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona i el Col·legi d’Enginyeries tècniques i Grau en Enginyeria Informàtica de Catalunya han subscrit el dimarts 4 d’octubre de 2022, a la seu de l’ICAB, un conveni de col·laboració en l’àmbit dels ADR i, especialment, en la mediació i vies de gestió de conflictes.

Tue Oct 04 14:00:00 CEST 2022

Mitjançant aquest acord, ambdues institucions col·laboraran per tal d’impulsar a Catalunya el coneixement i el recurs de la mediació en l’àmbit de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC), tant de caràcter extrajudicial com intrajudicial, en el màxim d’àmbits socials i en tots els ordres jurisdiccionals, amb l’objectiu que les persones afectades puguin afrontar, gestionar i resoldre els conflictes que pateixin amb una major responsabilitat, implicació i autonomia.

D'aquesta manera, les persones col·legiades a l’ICAB podran sol·licitar al Servei de Mediació del COETIC mediacions dins l’àmbit de les TIC; mentre que l’ICAB oferirà serveis de mediació als col·legiats del COETIC, sempre que el conflicte no sigui de l’àmbit de les TIC. Sempre, respectant els principis bàsics de la mediació, com són la confidencialitat, la imparcialitat, la voluntarietat i celeritat.

En l’acte de signatura del conveni han participat el degà de l’ICAB, Jesús M. Sánchez; el degà de COETIC, Miquel Conesa; el diputat de la Junta de Govern de l’ICAB responsable d’ADR-Mediació, Carles Garcia Roqueta; el vicedegà de Relacions Institucionals i Universitats de COETIC, Óscar Planes; i personal tècnic del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona.