Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Inspecció de Jutjats

La CRAJ informa: Inspecció al Jutjat d’Instrucció núm. 6 de Barcelona

Us informem que el TSJC ha comunicat que està prevista la realització d'una inspecció ordinària al Jutjat d'Instrucció núm. 6 de Barcelona.

22/09/2021

En cas que tingueu alguna qüestió a informar en relació al funcionament de l'esmentat òrgan judicial, la podeu comunicar a aquesta Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia mitjançant el correu electrònic: craj@icab.cat

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)
    • 93 601 13 44 / 93 496 18 80

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

La CRAJ informa: Mesures Econòmiques per donar suport a la recuperació en relació al Covid-19

Us informem de l'aprovació del Reial Decret Llei 27/2021, de 23 de novembre, pel qual es prorroguen determinades mesures econòmiques per donar suport a la recuperació i en el qual es preveu, al seu article 3r, una modificació de la Llei 3/2020, ...

Celebrada a l’ICAB reunió de la Comissió Mixta amb els Mossos d’Esquadra

Aquest dilluns, 22 de novembre de 2021, s’ha celebrat a la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) la Comissió Mixta amb representants dels Mossos d’Esquadra.

La CRAJ informa: Mesures COVID-19 partit judicial de El Prat de Llobregat

Us informen de l’acord dictat pel deganat de El Prat de Llobregat amb data 17 de novembre de 2021 relatiu a l’actualització de mesures per COVID- 19 als jutjats de El Prat del Llobregat.