Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB

Màster ICAB d'Especialització Jurídica en Advocacia Penal (presencial i on-line). PROPERAMENT

L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) prepara la nova edició del Màster en Advocacia Penal ICAB 2023-2024. Aquesta proposta formativa en doble format –presencial i on-line- proporcionarà als i les assistents la metodologia, les eines i els recursos pràctics per tal de poder defensar els interessos dels seus clients en l’exercici de la professió dins l’àmbit del Dret Penal.

Tue Oct 31 11:00:00 CET 2023

El programa del Màster estarà dividit en sis mòduls que abordaran temes clau en el camp del Dret Penal, com són els processos penals, els drets i garanties constitucionals amb incidència en el procés i la pràctica processal; les regles generals del Llibre i del Codi Penal i la seva aplicació pràctica (delictes, persones responsables, penals i altres conseqüències de la infracció penal) o els delictes contra les persones i els drets i llibertats individuals (vida, integritat física, llibertat, intimitat i honor).

A més a més, s’aprofundirà en la protecció penal del patrimoni, les infraccions contra la Hisenda pública i contra els drets dels treballadors/es; en l’ordenació del territori i el Medi Ambient, amb conductes que atempten contra la seguretat col·lectiva; i en els delictes contra l’Administració Pública, l’Administració de Justícia i contra la constitució i l’ordre públic.

Aquest Màster en Dret Penal de l’ICAB oferirà, també, als i les estudiants que el cursin,  l’oportunitat de simular judicis per millorar les seves habilitats tècniques i ampliar la seva xarxa de networking amb els millors professionals -docents, magistrats, fiscals, advocats/des penalistes-. Així mateix, podran aprendre a dissenyar estratègies de defensa tècnica i jurídica.

En definitiva, un excel·lent programa per avançar en les carreres professionals dels Llicenciats/des o Graduats/des en Dret, per endinsar-se en el Dret Penal.

D’ara endavant #FormacióICAB