Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB

Màster ICAB d'Especialització Jurídica en Dret Concursal (presencial i on-line). PROPERAMENT

L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza una nova edició del Màster en Dret Concursal, un magnífic programa d’especialització jurídica que permetrà aprofundir en els temes més rellevants de la Reforma Concursal: els plans de reestructuració, el procediment de microempreses, els concursos sense massa i el procediment de la Segona Oportunitat.

Mon Oct 16 14:00:00 CEST 2023

Fa un any que va entrar en vigor la Llei 16/2022 de 5 de setembre de reforma del text refós de la Llei Concursal amb l'objectiu de complir amb la transposició de la Directiva Europea 2019/2023 del Parlament Europeu i del Consell, de 20 de juny de 2019, que va introduir noves i importants novetats als instituts preconcursals i concursals.

Un any després, ens adonem que realment estem davant un nou paradigma i que hi ha moltes llacunes que requereixen un estudi profund de la Llei per poder interpretar-la i aplicar-la correctament. Per donar-hi resposta, s'ha plantejat aquest renovat Màster en Dret Concursal de #FormacióICAB.

El Màster Concursal de l’ICAB està especialment dissenyat per a tots aquells professionals que vulguin aprofundir en el Dret Concursal, ja sigui per exercir com a advocat/da instant del concurs, com a advocat/da d'un creditor, com a Administració Concursal (sigui advocat o economista).

La proposta formativa analitzarà temes tan actuals com els plans de reestructuració, el procediment de microempreses, els concursos sense massa i el procediment de la Segona Oportunitat, entre d'altres, amb tallers de casos pràctics, lliurament de materials i “masterclass”.

Com a novetat, inclouran tutoria per veure l'evolució de les sessions i de l'aprenentatge de l’alumnat.

El Màster comptarà amb un quadre docent de reconeguts advocats/des en l'exercici de la matèria concursal, magistrats/es i professors d'Universitat, economistes i censors jurats per donar una visió transversal de la matèria.

El Màster en Dret Concursal de l'ICAB tindrà la supervisió d’un comitè científic format per professionals de renom en els camps del Dret mercantil, l'economia i l'administració concursal. Aquest comitè estarà integrat per Yolanda Ríos, jutgessa mercantil del Jutjat núm. 1; José Manuel Calavia, advocat i catedràtic de Dret Mercantil; Raimon Casanellas, reconegut economista, i Yvonne Pavía, advocada, administradora concursal i diputada de la Junta de Govern de l'ICAB.

Excel·lent oportunitat per conèixer la nova normativa concursal, especialitzar-se i diferenciar-se en DRET CONCURSAL! Inscriu-te ara!  Pots triar el format presencial o l'on-line!

Vídeo promocional Màster ICAB en Dret Concursal 2022-2023 (presencial i on-line). José Manuel Calavia Molinero | ICAB · Advocacia Barcelona | Vimeo.