Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB

Màster ICAB en Dret de Família i Successions 2022-2023 (presencial i on-line)

L’objectiu principal del Màster en Dret de Família i Successions que organitza el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona és la formació pràctica de l’advocat/da, per dotar-lo/a dels millors coneixements i recursos en l’aplicació pràctica d’aquesta especialitat, tant si exerceix com a advocat/a, com si té relació professional amb altres àmbits (mediació, serveis socials o adopcions, entre d’altres). Inici: 3 d'octubre de 2022.

16/09/2022

INSCRIPCIONS PER A L'EDICIÓ 2022-2023 (format on-line)

INSCRIPCIONS PER A L'EDICIÓ 2022-2023 (format presencial)

La metodologia emprada al Màster ICAB en Dret de Família i Successions és la casuística pràctica per tal de consolidar el coneixement dels mètodes i procediments més adequats que es poden aplicar a cada supòsit. Es treballen casos reals a classe.

El Màster s’adreça no només a Llicenciats/des o Graduats/des en Dret i advocats/des, sinó també a altres titulats universitaris que vulguin completar la seva formació superior amb la pràctica professional del Dret de Família.

El quadre docent està format per advocats en exercici, jutges i magistrats i professorat universitari.

Doble format a escollir (presencial i on-line, amb videoconferències en directe per ZOOM). Es pot cursar sencer o per mòduls (només MÒDUL DE FAMÍLIA o només MÒDUL DE SUCCESSIONS)

D’ara endavant Formació ICAB