Comissió de Cultura / Formació | Servei d'Atenció Col·legial | Formació ICAB

Matrícula oberta per al Curs 2022 d'Especialització Lletrada en la Jurisdicció de Menors (accés al Torn d'Ofici)

L’ICAB organitza del 27 de setembre al 13 de desembre de 2022 una nova edició del Curs d'Especialització Lletrada en la Jurisdicció de Menors (accés al Torn d'Ofici) en format PRESENCIAL. Inscripcions obertes!

Tue Sep 06 00:00:00 CEST 2022

Aquest curs constarà de tres grans blocs. El primer se centrarà en els fonaments teòrics del Dret de menors, en què es parlarà sobre la responsabilitat penal, la normativa internacional dels drets dels nens i l’advocat davant la jurisdicció de menors, entre altres aspectes. El segon es basarà en els objectius de la llei en relació a la reeducació del menor, la justícia restaurativa, les funcions de l’Equip d’Assessorament Tècnic i la resolució pacífica de conflictes.

Finalment, al tercer bloc es tractaran els aspectes orgànics i processals, on es farà una introducció de Fiscalia, es parlarà de diferents tipus de diligències, el procediment per causes d’oportunitat, etc.

Un cop s’acabi el curs s’entregarà un certificat d’assistència per aquells que hagin completat el 80% de les hores lectives i hagin superat un examen de capacitació.

Les inscripcions es poden realitzar a través del següent enllaç.