Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Comunicació i Màrqueting

Mira’t els vídeos del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona a Vimeo!

L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) hi és present al portal de vídeos Vimeo. A través d’aquesta plataforma, els col·legiats/des de la Corporació poden seguir l’activitat de l’ICAB en format audiovisual i consultar els darrers webinars de Formació

Wed Dec 15 00:00:00 CET 2021

També poden conèixer el funcionament de serveis bàsics que ofereix el Col·legi.

Connecta-t’hi!

#FormacióICAB

• Notes de Premsa | Titulars

L'ICAB i l'ICAM, per prestacions de jubilació dignes

Un nombre significatiu de professionals de l'advocacia de tot Espanya, després de llargs anys de servei, enfronten una situació d'incertesa respecte a les seves futures pensions, reflectint una problemàtica àmplia de justícia social per a ...
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Torn d'Ofici i Assistència al Detingut

Celebrada a la seu de l'advocacia de Barcelona una nova a reunió de la Comissió Mixta PGME-ICAB

En el marc de la col·laboració existent en virtut del conveni de col·laboració entre l'ICAB i els Mossos d’Esquadra s’ha celebrat aquest dilluns, 8 d’abril del 2024, al Palauet Casades, una nova reunió de la Comissió Mixta d’aquestes institucions.
  • Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Concurs Contes d'Advocats/des. Edició XXV (2024)

El termini de presentació de contes serà fins al 28 de juny de 2024.