Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya | Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya | Notes de Premsa

NOTA DE PREMSA: Francesc Tusquets i Trias de Bes, nou President de l’Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya

L’advocat i professor  Dr. Francesc Tusquets i Trias de Bes ha estat elegit President de l’Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya, en sessió celebrada el dia 15 de desembre. Substitueix en el càrrec al notari Lluís Jou i Mirabent, que va ser President des del 17 de desembre de 2016.

Thu Dec 17 17:53:00 CET 2020

Francesc Tusquets i Trias de Bes, acadèmic numerari des del 6 de novembre de 2012, data en la que va llegir el discurs d’ingrés amb el títol “Abús del dret i tutela de la minoria en les societats de capital”, havia ostentat els darrers quatre anys el càrrec de Secretari de la Junta de Govern.

Advocat especialitzat en Dret Civil i Mercantil, professor titular de Dret Mercantil de la UB i autor de nombroses publicacions en matèria de les seves especialitats. Vocal del Tribunal Arbitral de Barcelona i director de la revista Anuario de Justicia Alternativa.

A la mateixa sessió de l’Acadèmia del passat dia 15, van estar elegits Censor, el professor Dr. Joan Egea Fernández i Secretari, l’advocat i professor Joaquín Tornos Mas.

D’aquesta manera, la Junta de Govern de l’Acadèmia queda integrada per:

• President: Francesc Tusquets i Trias de Bes
  • Vicepresidenta: Mª Eugènia Alegret  i  Burgués
  • Censor: Joan Egea Fernández.
  • Tresorer:  Antonio Cumella Gaminde.
  • Secretari: Joaquin Tornos Mas.