Alter Mútua dels Advocats de Catalunya | Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa

NOTA DE PREMSA: L’ICAB i Alter Mútua dels Advocats promouen el benestar físic i emocional de l'advocacia amb un curs pioner que s’inicia avui

• El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i Alter Mútua dels Advocats organitzen conjuntament un curs que té com a objectiu que advocats i advocades aprenguin habilitats d’autolideratge i a optimitzar habilitats soft, ja que, a més de contribuir a un bon equilibri emocional, repercutiran de forma beneficiosa, també, en el dia a dia de l’exercici de la professió.
Wed Mar 24 17:12:53 CET 2021
  • Amb aquesta iniciativa, el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona i Alter Mútua tornen a ser capdavanters, ja que ofereixen, per primer cop, un programa de salut i benestar emocional dissenyat específicament per a l’advocacia, tan necessari en l’actual context marcat pels efectes de la pandèmia.

Barcelona, 24 de març de 2021. El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i Alter Mútua organitzen conjuntament un curs que té com a objectiu que advocats i advocades aprenguin habilitats d’autolideratge i a optimitzar habilitats soft, ja que, a més de contribuir a un bon equilibri emocional, repercutiran de forma beneficiosa, també, en el dia a dia de l’exercici de la professió.

El curs s’ha inaugurat avui en el marc d’un acte que ha anat a càrrec de la degana de l’ICAB i presidenta del Consell de l’Advocacia Catalana, Mª Eugènia Gay; del director general d’Alter Mútua, David Gabarró; de la diputada responsable de formació de la Junta de Govern de l’ICAB, Yvonne Pavía; de la presidenta d’ISMA i sòcia de +MoreThanLaw i VivircorRiendo, Paula Fernández-Ochoa i del president del Grup de l’Advocacia Jove de l’ICAB, Albert Jané.

Amb aquest curs per potenciar l'autocura, el benestar físic i emocional de l'advocacia, que es realitzarà des d’avui i fins al 5 de maig, l’ICAB i Alter Mútua tornen a ser capdavanters, ja que ofereixen, per primer cop, un programa de salut i d’habilitats d’autolideratge dissenyat específicament per a aquest col·lectiu, per tal de donar resposta a l’actual context marcat pels efectes de la pandèmia.

El curs s’impartirà de la mà de Marta Pitarch, presidenta de Let’s Wo+Men, associació sense ànim de lucre, a través de cinc sessions on es fomentarà l'autoconeixement de les limitacions i potencialitats del participants i s’incidirà en la necessitat de tenir consciència estratègica per aconseguir més estabilitat emocional, així com en assolir l'autoregulació i l'equilibri entre la part racional i la part emocional. El curs també persegueix “humanitzar la professió”, ja que l’advocacia escolta diàriament problemes de la ciutadania i és necessari, d’una banda, canalitzar totes aquestes circumstàncies alienes que s’acaben assumint i interioritzant en assumir la defensa del cas, i de l’altra, disposar d’eines que permetin obtenir una major qualitat en la interacció social vers als altres. Per finalitzar aquesta formació, és farà una masterclass amb el títol “El teu benestar com pedra angular de l’èxit”, a càrrec de Paula Fernández-Ochoa.

Consulta el programa a través del següent enllaç.