Associació Intercol·legial | Notes de Premsa

NOTA DE PREMSA: La Degana del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona reelegida presidenta de La Intercol·legial

Barcelona, 01 de juliol de 2021. La degana del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Mª Eugènia Gay, ha estat reelegida com a presidenta de l’Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya -entitat que agrupa a més de 100 col·legis professionals de Catalunya- en el marc de la celebració de l’Assemblea General Ordinària anual.

Thu Jul 01 09:54:00 CEST 2021

La Junta Directiva està formada per la presidència, sis vicepresidències - una en representació de cada comissió sectorial (sectorial d’enginyeria, arquitectura i tècnica,  sectorial de salut,  sectorial jurídica,  sectorial d’economia i empresa,  sectorial d’acció social, ensenyament i humanitats i sectorial de ciències de la informació i la comunicació)- la secretaria, la tresoreria i disset vocalies.

El mandat de la Junta Directiva és per un període de dos anys.

En el transcurs de l’Assemblea General, celebrada en aquesta ocasió de forma telemàtica, a més d’elegir els membres de la nova junta també s’ha aprovat la gestió de la Junta Directiva sortint, la liquidació dels comptes anuals corresponents a l’exercici 2020, així com la proposta de pressupost i les quotes per a l’exercici 2021. Durant aquest acte s’ha anunciat la celebració el 2022 del II Congrés de les Professions de Catalunya, que havia estat ajornat a causa de la pandèmia per COVID-19.

Què és l’Associació Intercol∙legial
L’Associació Intercol∙legial, que representa més de 100 col∙legis professionals amb més de 250.000 col∙legiats/des de tots els àmbits professionals, va néixer amb la voluntat de reforçar la projecció social dels col∙legis professionals, impulsar iniciatives d’interès comú, actuar com a interlocutora amb les Administracions i estudiar qüestions que afecten el col∙lectiu, independentment del sector al qual pertanyin. El 28 d’abril de 2021 la Intercol·legial va complir 10 anys des de la seva constitució com a Associació.