Secretaria de Junta de Govern | Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Convocatòria 2021 dels Premis ICAB: Duran i Bas, Degà Roda i Ventura, Memorial Pedro Martín García, In Memorian Juan Carlos Elías, Ferrer Eguizábal i Luis del Castillo

Consulteu les bases de cada premi al web col·legial.

Tue Nov 30 08:01:00 CET 2021

• Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 22 al 28 de març del 2024

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.
  • Titulars

Diputats/des de Guàrdia ICAB

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.
  • Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Concurs Contes d'Advocats/des. Edició XXV (2024)

El termini de presentació de contes serà fins al 28 de juny de 2024.