Pagament del Pla de Foment del Català en les actuacions del Torn d'Ofici (29/04/2022)

Us comuniquem que s'ha fet el pagament del Pla de Foment del Català en les actuacions del Torn d'Ofici justificades el primer trimestre de l'any 2022.

29/04/2022

Acord del TSJCAT respecte a la utilització de mitjans telemàtics en l'assistència a persones detingudes o investigades

Des de l'ICAB s'han estat efectuant actuacions en relació amb la continuïtat de la utilització de mitjans telemàtics per a l'assistència a persones detingudes o investigades, davant de les administracions competents, en concret, la Direcció ...
  • Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia

Pagament corresponent a Assistència i Torn d’Ofici (28/06/2022)

Us comuniquem que s’ha procedit a efectuar l’ordre de pagament del 18% de les actuacions professionals del Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda, justificades el mes d'abril de 2022, i el 71% de les justificades el mes de maig de 2022.

Pagament corresponent a Assistència i Torn d’Ofici (26/05/2022)

Us comuniquem que s’ha procedit a efectuar l’ordre de pagament del 15% de les actuacions professionals del Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda, justificades el mes de març de 2022, i el 82% de les justificades el mes d'abril de 2022.