Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Premis i Beques

Presentem la VIII Edició del Premi Dialoga 2021!

La present edició tindrà com a tema central "La gestió de conflictes en temps de Covid-19"

14/05/2021

El Col·legi de Notaris de Catalunya i ESADE han convocat per a aquest any 2021 una nova edició del Premi Dialoga. Tenint en compte la situació excepcional que portem vivint durant més d'un any, s'ha establert la gestió de conflictes en temps de pandèmia com a tema principal. La pregunta a respondre és: Com has gestionat els teus conflictes durant la pandèmia i què has après durant aquests mesos?

Hi poden participar alumnes de 4t de la ESO i de 1r de Batxillerat, presentant o bé un assaig curt (individual) o un vídeo breu (individual o en grup).

El termini de lliurament de treballs s'estableix entre l'1 i el 30 de juny de 2021.

Per a més informació, podeu consultar en l'arxiu adjunt (PDF, a peu de pàgina).

Documents

• Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

Bases VIII Edición Premio Dialoga 2021

114.81 Kbpdf

• Comissió d'Arbitratge | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió Arbitratge

Nou òrgan de direcció de la Comissió d’Arbitratge

De conformitat amb les previsions de l’article 15.6 del Reglament de les comissions de persones col·legiades de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, la Junta de Govern provisional, reunida en sessió de 10 de maig de 2021, ha acordat ...
  • Premis i Beques

Atorgat el Premi Memorial Degà Roda i Ventura 2020

El Premi Memorial Degà Roda i Ventura està destinat a guardonar els millors treballs que versin sobre col·legis professionals i l’exercici de les professions liberals, especialment, l’advocacia

Últimes places per al XI Curs d’Arbitratge (ON-LINE) 2021

El curs s’impartirà del 19 d’abril al 31 d’octubre de 2021.