Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret Cooperatiu i de l'Economia Social

Primer òrgan de direcció en la Secció de Dret Cooperatiu i d’Economia Social de la Comissió de Cultura i Formació

De conformitat amb les previsions de l’article 22.6 del Reglament de la Comissió de Cultura i Formació de l’ICAB, la Junta de Govern, reunida en sessió de 9 de juliol de 2019, ha acordat desconvocar les eleccions inicialment previstes per al 18 de juliol de 2019 per proveir els càrrecs dels òrgans de direcció de la Secció de Dret Cooperatiu i d’Economia Social de la Comissió de Cultura i Formació i declarar electa la candidatura única proclamada integrada pels companys i companyes següents:
Tue Jul 09 00:00:00 CEST 2019

Secció de Dret Cooperatiu i de l’Economia Social