Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
Comissió de Cultura / Seccions | Secció de la Infància i de l'Adolescència

SAVE THE DATE! I Congrés de la Infància i Adolescència (2021)

Els dies 25 i 26 de març de 2021 se celebrarà el I Congrés de la Infància i Adolescència, organitzat conjuntament per l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Madrid (ICAM), la Plataforma Família & Dret i l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).

23/02/2021

Retransmissió via streaming des de l'ICAM.

Properament donarem més informació sobre el programa i la forma d'inscripció, però feu un forat a les vostres agendes.