Transformació Digital | Departament de Transformació Digital | Servei d'Ocupació i Orientació Professional (SOOP) - Borsa de Treball | SOOP - Borsa de Treball

Saló Bizbarcelona del 9 a l’11 de novembre 2021. Accés gratuït (acreditació prèvia)

No et perdis el gran esdeveniment de l’emprenedoria, start-ups, pimes i autònoms que se celebrarà al Pavelló 8 del recinte firal de Montjuïc.

05/11/2021

L’ICAB hi participa, un any més, amb les taules d’assessorament, al Networking professional on podràs posar el teu anunci online i gratuït i trobar contactes professionals, a més d’un estand propi a la fira especialment per atendre i informar a la ciutadania de la importància que pot tenir consultar a un/a professional de l’advocacia i estar assessorat amb totes les garanties, també pels nostres col·legiats i col·legiades, resoldre els seus dubtes i donar a conèixer els serveis d’emprenedoria i formació de l’ICAB. Ens trobaràs a estand núm. 308 carrer C.

A més, també podràs assistir a les conferències que la Comissió de Prospectives Socioprofessionals i la Secció de Dret de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació de l’ICAB han organitzat sobre Aspectes legals en el procés de Transformació Digital de la que n’és ponent Rodolfo Tesone, el dia 9 de novembre, a les 17 h i el dia 10 de novembre també a les 17 h sobre L'adaptació de l'empresa a l'entorns digital com a mitjà per potenciar el seu negoci, ponent Júlia Bacaria, a Montjuïc, Pavelló 8, la Sala Biz Digital Thinking – Workshops.

No t’ho perdis, accedeix a la Web BIZBARCELONA i descarrega’t el teu passi gratuït!

El codi per l'acreditació és el SDIZZIMG.

També hi ha una conferència organitzada per La Intercol·legial:

• “Fes la teva millor marca!”
  • Ponent: Paula Fernández-Ochoa
  • Dilluns 10 de novembre a les 14 h. Recinte Montjuïc, Pavelló 8, Av. Maria Cristina. Sala Talent

Accés gratuït (acreditació prèvia)