Deganat | Departament Internacional

Trobada institucional amb el Cos Consular de Barcelona

La degana de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), Mª Eugènia Gay, el Secretari de la Junta de Govern, Joaquim de Miquel, i les diputades Susana Ferrer i Rosa Peña, s'han reunit aquest dimarts, 5 d'octubre de 2021, amb el Comitè Executiu del Cos Consular de Barcelona amb motiu de l'Assemblea General Extraordinària celebrada a la seu col·legial.

Tue Oct 05 13:31:30 CEST 2021

Una trobada a la qual han assistit Juli Bàrcena, Cònsul Honorari de la República de Croàcia (vicedegà segon i secretari general en funcions); Jaime Martín, Cònsul Honorari de la República Txeca (cap de relacions institucionals en funcions); Lau Andersen, Cònsul General Honorari de Dinamarca (vocal); Blanca Gallud, Cònsul General Honorari del Gran Ducat de Luxemburg (vocal); i Andrés Candomeque Echave-Sustaeta, Cònsul Honorari de la República de Xipre (vocal).

Sens dubte, aquesta reunió contribuirà a reforçar els lligams entre ambdues institucions dins el marc de l’acord de col·laboració signat entre les entitats l’any 2010.