Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Deganat

Trobada institucional del degà de l’ICAB amb la presidenta del Parlament, Laura Borràs

Aquest dimarts, 12 d’abril de 2022, la presidenta del Parlament de Catalunya, Laura Borràs, ha rebut en audiència el degà del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Jesús M. Sánchez, i els membres del Grup de Treball de la Segona Oportunitat ICAB-CICAC.

Tue Apr 12 18:08:33 CEST 2022

L’objectiu d’aquesta trobada institucional, celebrada al despatx d’audiències del Parlament, ha estat presentar les conclusions del 1er Congrés Europeu de Segona Oportunitat -celebrat el novembre passat a Barcelona-, així com exposar l’evolució d’aquest mecanisme tan rellevant a nivell social en matèria d’insolvència personal

Per a aquesta reunió de treball, han acompanyat al degà de l’ICAB els advocats Martí Batllori, Miguel Ángel Salazar, Elisa Escolà, Jaime Campá i Borja Pardo, tots ells membres actius del Grup de Treball de la Segona Oportunitat.

• Notes de Premsa | Titulars

L'ICAB i l'ICAM, per prestacions de jubilació dignes

Un nombre significatiu de professionals de l'advocacia de tot Espanya, després de llargs anys de servei, enfronten una situació d'incertesa respecte a les seves futures pensions, reflectint una problemàtica àmplia de justícia social per a ...
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Torn d'Ofici i Assistència al Detingut

Celebrada a la seu de l'advocacia de Barcelona una nova a reunió de la Comissió Mixta PGME-ICAB

En el marc de la col·laboració existent en virtut del conveni de col·laboració entre l'ICAB i els Mossos d’Esquadra s’ha celebrat aquest dilluns, 8 d’abril del 2024, al Palauet Casades, una nova reunió de la Comissió Mixta d’aquestes institucions.
  • Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Concurs Contes d'Advocats/des. Edició XXV (2024)

El termini de presentació de contes serà fins al 28 de juny de 2024.