Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ) | Internacional

Valoració del VYP Barcelona. Coorganitzat pel GAJ Barcelona, l'EYBA, l'ICAB, la FAJEEC i la JCI Catalunya

Patrocinadors: agraïment exprés a SPEECHSTORMING i ROCA JUNYENT pel seu suport a aquest esdeveniment celebrat el 30 d'abril.
Tue May 10 00:00:00 CEST 2016

Us informem que el VYP Barcelona el podem considerar un èxit en tots els sentits: van haver professionals de nombrosos sectors (metges, arquitectes, estudiants, advocats, empresaris, etc.), de diferents nacionalitats (Ucraïna, Rússia, Gran Bretanya, Alemanya, Hongria, Tunísia), i de diferents ciutats espanyoles i catalanes (Madrid, València, Sabadell, Granada, Igualada, Girona).

Els temes tractats pels ponents van ser del tot profitosos i sens dubte serviran per a tots els assistents per posar-los en pràctica. Compartim algunes de les conclusions a destacar de la trobada:

- La importància d’estar present a les xarxes socials per a la recerca de feina, mantenir actualitzat el nostre perfil professional i fer un ús diligent de les mateixes.
- Convertir una etapa de crisi econòmica en oportunitat de negoci, essent conscients de la situació de mercat i adaptant-se al mateix.
- No hi ha una resposta correcta davant la pregunta de muntar el teu propi negoci o treballar per compte aliè: dependrà dels avantatges i inconvenients que existeixin donada la nostra situació personal i professional en aquell moment.
- Un bon perfil professional implica gaudir d’un equilibri entre coneixements i experiència. Així mateix, és important estar sempre al dia de tots els canvis que ens afectin directa o indirectament.

Va haver temps per perfeccionar les habilitats de networking amb els consells que ens van donar a la ponència sobre la Marca Personal i Networking. I finalment, el sopar al Palau de la Música va clausurar la jornada gaudint de bona companyia i intercanviant opinions sobre aquesta trobada.

Vam acabar cansats però molt contents i satisfets perquè l’esforç durant aquests últims mesos va valdre la pena.

Podeu consultar totes les fotos que es van fer durant la trobada al següent link: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1619485598376698.1073741831.1584197708572154&type=3

Aprofitem la ocasió per animar-vos a que participeu a aquestes trobades. Són molt enriquidores i sempre et portes un bon sabor de boca.

Finalment, agraïments especials als dos patrocinadors oficials del VYP Barcelona: