Si no pot visualitzar el contingut d'aquest e-mail, faci clic aquí

logotip ICAB FLAIX ICAB
Informació col·legial
29 Maig 2023
twitter linkedin facebook instagram vimeo youtube Sindicació RSS

Informació Col·legial

Conferència dels dilluns del CGAE: “Anàlisi i funcionalitats del registre públic concursal. Plataforma de liquidació”
Dins de les activitats de formació del Consejo General de la Abogacía Española, i en el marc de les “Conferències dels dilluns”, el dilluns 29 de maig de 2023, de 16:30 a 18:15h, tindrà lloc una sessió especial amb el títol “Anàlisi i funcionalitats del registre públic concursal. Plataforma de liquidació”.
Conferència: Encaix jurídic i aspectes pràctics de la Coordinació Parental
30/05/2023, a les 18h. Organitzada pel Centre ADR – ICAB i la Comissió d’Advocats/es  Mediadors/es ICAB.
7th International Legal Breakfast a l'ICAB: Vietnam
El proper 31 de maig de 2023, a les 9.30h, tindrà lloc a l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona el 7th International Legal Breakfast dedicat al Vietnam. El tema principal de l'esdeveniment serà “Highlights of the Vietnamese Legal and Tax Framework for Legal Advisors”. PLACES LIMITADES. Per a més informació i confirmacions: internacional@icab.cat
V Trobada Nacional de Dret Concursal i Societari La Corunya 2023 (Aranzadi)
Els dies 1 i 2 de juny de 2023 tindrà lloc, a l'hotel NH Collection Finisterre de la Corunya, la V Trobada Concursal i Societària de la Corunya 2023, Nous horitzons de viabilitat empresarial, organitzada pel Col·legi d'Advocats de la Corunya i Aranzadi i amb el patrocini d'ABANCA i GoBid.es i amb la col·laboració de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona.
Jornada: La Llei d'Habitatge, a debat (PRESENCIAL)
07/06/23 i 08/06/23, a la tarda, a la Sala d'Actes de l'ICAB.  Organitzada per l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona i el Col·legi d'Administradors de Finques de Barcelona-Lleida (CAFBL)
2n Tast de vins Alumni EPJ el 7 de juny de 2023. INSCRIPCIONS TANCADES
El dimecres 7 de juny de 2023, a les 19h, al Pati de Columnes del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, tindrà lloc un Tast de vins organitzat per Alumni EPJ, una comunitat amb múltiples avantatges per a antics alumnes de l’Escola de Pràctica Jurídica de l’ICAB, de totes les promocions.
ACTIVITATS SOCIALS ICAB: Tresors de les Delegacions ICAB. Primer destí: Berga i la seva comarca
El 9 de juny de 2023 podrem visitar l’Església del Santuari de Queralt amb unes vistes impressionants de tota la població, la meravellosa població de Castellar de N’Hug on neix el riu Llobregat, les Fonts del Llobregat i la muntanya emblemàtica del Pedraforca.
Convocatòria 2023 per a la concessió d’ajuts a projectes de cooperació jurídica amb pobles en vies de desenvolupament, amb càrrec a la partida del 0,7% del pressupost col·legial
El termini de presentació de sol·licituds finalitza el dia 15 de juny de 2023 a les 20.00h.
Celebrat el 27è Congrés de Responsabilitat Civil (2023)
La Comissió d'Advocats de Responsabilitat Civil i Assegurances del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona ha celebrat, els dies 15 i 16 de juny de 2023, el 27è Congrés de Responsabilitat Civil (RC).
Apunta't ja al Postgrau en Pràctica Jurídica de l'ICAB ed. Octubre 2024. PRESENCIAL / ON-LINE
Formació idònia per a tothom qui vol iniciar-se en l'exercici de l'advocacia! Presencial i online. Matrícula oberta!
ACTIVITATS SOCIALS ICAB | El Reial Club de Golf El Prat acull el VIII Campionat d'Espanya de Golf dels Col·legis de l'Advocacia (2023)
34 parelles de 17 Col·legis de l'Advocacia van participar el dissabte 22 de juliol de 2023 en el VIII Campionat d'Espanya de Golf dels Col·legis de l'Advocacia celebrat al Reial Club de Golf El Prat, sota l’organització de l’ICAB, en el marc de les seves Activitats Socials.

C/ Mallorca, 283 - 08037 Barcelona
www.icab.cat

Telf: 93 496 18 80
E-mail: icab@icab.cat