Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email

Activitats socials (teatre, futbol i coral)

Coneix l'ICAB

Activitats Socials (Teatre, Futbol i Coral)

Grup de Teatre

El grup de teatre del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) assaja per a l’obra de teatre que s'estrena cada any per a la festivitat de Sant Raimon de Penyafort.

Equip de Futbol

L’equip de futbol del Col·legi fa molts anys que està en marxa. Entrena cada divendres i per Sant Raimon de Penyafort organitza el seu propi torneig. Encara que no siguis Messi, l’equip pot comptar amb tu!

Coral

La Coral de l'ICAB amb més de 20 anys de tradició, participa en moltes activitats col·legials a més de fer els seus concerts habituals d'estiu i Nadal i molts recitals solidaris. Són més de 40 coralistes, però sempre són benvingudes noves veus.

• Si esteu interessats/des en incorporar-vos a alguna d'aquestes activitats, envieu un correu electrònic a cas@icab.cat indicant nom, número de col·legiat / da i telèfon de contacte i us informarem del procediment a seguir.

Pot canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

• Configurar
  • Acceptar