open menu menú
Advocacia Barcelona
Àrea personal

×Àrea personal

Número de col·legiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
×
Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona
cercador de professionals

Inscripció en el Registre d’Advocats Auditors en entorns Tecnològics (AAULETEC) de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona.

Servei d'Atenció Col·legial (SAC) | Adhesions, Incripcions i Registres | Registres

Inscripció en el Registre d’Advocats Auditors en entorns Tecnològics (AAULETEC) de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona.

Descripció i utilitats del Registre

Registre d’advocats experts en auditories en matèria de protecció de dades que pot ser consultat a través de la pàgina web.

Accés i permanència al Registre Públic

Per accedir al Registre cal presentar la sol·licitud que consta a peu de pàgina, per Registre o per correu electrònic a sac@icab.cat, juntament amb la documentació que acrediti el compliment dels requisits exigits en base a la via d’accés utilitzada.

1).- Accés al Registre mitjançant l’acreditació de formació:

  1. Haver realitzat la corresponent formació en matèria de protecció de dades personals i entorns tecnològics 60 “European Credit Transfer System (ECTS)” com a mínim,

o

  1. Acreditar haver impartit formació sobre la matèria (amb un mínim de 50 hores lectives)

o

  1. Acreditar haver publicat articles o llibres sobre la matèria (mínim 3 publicacions).

2).- Accés al Registre mitjançant l’acreditació d’experiència:

En qualsevol cas, es considerarà que reuneixen l’experiència necessària per accedir al Registre, els advocats/des que acreditin els mèrits següents:

a) 5 anys d’exercici com a advocat/da, acreditables mitjançant la data d’incorporació al Col·legi d’advocats corresponent, i

b)    b.1.- Acreditar la direcció d’un mínim de 40 reclamacions administratives i/o judicials en matèria relativa al Dret de les Tecnologies de la Informació (TIC), o

b.2.- Acreditar la direcció d’un mínim de 40 auditories legals en protecció de dades i/o entorns tecnològics.

La permanència al Registre implicarà l’obligació de realitzar formació continuada específica en la matèria, amb un mínim de 4 hores cada . D’aquesta manera, cada dos anys a comptar des de la data d’inscripció ,la persona inscrita haurà d’acreditar la realització d’aquesta formació.

L’incompliment d’aquesta obligació o la pèrdua de la condició de col·legiat/da exercent seran causes de baixa automàtica de l’esmentat Registre.

Qui pot sol·licitar-ne l’accés

La inscripció en aquest Registre la poden sol·licitar els advocats/des que compleixin els requisits establerts en l’apartat anterior.

L’accés al Registre implica la publicitat de les dades professionals de les persones inscrites.

El temps aproximat de la resolució de la seva sol·licitud és de 30 dies.

Documents

Contacte

Comparteix

TU POTS CONTROLAR L'ÚS DE LES COOKIES.

A l’ICAB utilitzem cookies a la nostra pàgina. Algunes són estrictament necessàries per al funcionament de la pàgina, i d'altres són opcionals i s'utilitzen per:

  • Mesurar com s'utilitza la pàgina web.
  • Habilitar la personalització de la pàgina web.
  • Per a funcions de publicitat, màrqueting i xarxes socials.

En fer clic a 'Acceptar totes', acceptes la instal·lació de totes les cookies. Si prefereixes configurar-les tu mateix/a o rebutjar-les, fes clic a 'Configuració de cookies'.

Per obtenir més informació, visita la nostra política de cookies.

×