Sistema de certificació de comunicacions (eEvidence)

Màrqueting | Exercent | Professionals associats | Solucions per facilitar la tasca professional

Sistema de certificació de comunicacions (eEvidence)

Es comunica a les persones col·legiades de l'ICAB que el Col·legi ha tancat un acord amb l’empresa eEvidence per tal d’oferir el seu sistema de certificació de comunicaicons amb un descompte del 20% sobre les tarifes establertes.

L’objectiu del Col·legi és poder oferir als col·legiats una eina de certificació que doni seguretat en els enviaments de comunicacions telemàtiques en l’activitat professional.

L’ús del mail, SMS per comunicar-se amb tercers i  la signatura remota, són cada cop més freqüents i, per aquest motiu, també es produeixen incidències respecte a la confirmació de la recepció per part del destinatari. Aquest sistema afegeix una capa de seguretat que reduirà de manera significativa les incidències o reclamacions que es puguin produir

MÉS INFORMACIÓ I CONTRACTACIÓ: