RESOLUCIÓ TSF/1631/2020, de 6 de juliol, per la qual s'obre la convocatòria per a la concessió de subvencions de l'Institut Català de l'Acolliment i de l'Adopció per a la realització de jornades, activitats i formació a associacions de famílies acollidores amb infants acollits en família aliena, (...)

Departamento de Biblioteca | Formación ICAB | Publicaciones

Publicat al DOGC de 10-07-2020
Fri Jul 10 00:00:00 CEST 2020

(...) tutelats per la Generalitat de Catalunya, associacions de famílies adoptives d'infants adoptats a Catalunya o a altres països i associacions de persones que han estat acollides o adoptades en família aliena, per a l'exercici 2020 (ref. BDNS 514611).

El termini de presentació del formulari de sol·licitud, amb la documentació annexa inclosa, comença a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria i finalitza el dia 10 de setembre de 2020, ambdós inclosos. Als efectes de còmput de terminis, la recepció pel Registre electrònic de la Generalitat en un dia inhàbil s'entén efectuada en la primera hora del primer dia hàbil següent.