RESOLUCIÓ TSF/1683/2020, de 9 de juliol, per la qual s'aprova la convocatòria de l'ajut extraordinari a les famílies per fer econòmicament més accessibles les activitats del lleure educatiu a Catalunya, que preveu el capítol III del Decret llei 21/2020, de 2 de juny, de mesures urgents de caràcter econòmic, cultural i social (ref. BDNS 515252).

Departamento de Biblioteca | Formación ICAB | Publicaciones

Publicat al DOGC de 14-07-2020
Tue Jul 14 00:00:00 CEST 2020

Les sol·licituds es poden presentar a partir de les 8:00 hores del primer dia hàbil següent a la publicació d'aquesta Resolució en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. El termini estarà obert fins a l'exhauriment de la dotació pressupostària destinada a la prestació i, com a màxim, fins a les 15:00 hores del 14 de setembre de l'any 2020. En cas que es produeixi aquest exhauriment, se n'informarà a l'apartat Tràmits del web de la Generalitat de Catalunya (http://tramits.gencat.cat).